  • 1. Data: 2002-10-14 18:39:52
    Temat: weksel poręczony ?
    Od: "leviathan" <r...@w...pl>

    Hej
    Mam pytanie odnośnie prawidłowego wypełnienia weksla poręczonego (przez
    dwóch poręczycieli). Chciałbym się dowiedzieć jak takie coś (procedura)
    przebiega , oraz gdzie , jak i co dokładnie ma być opisane na wekslu , jakie
    podpisy itp. :) . Na przykładzie hurtowni , kiedy weksel jest jak
    zabezpieczeniem kredytu kupieckiego .Moze jest jakas strona gdzie mozna
    zobaczyc taki weksel , albo ktos ma zeskanowany dla przykladu :)) , za
    wszelkie podpowiedzi z góry dziekuję .

    Leviathan

  • 2. Data: 2002-10-14 23:18:59
    Temat: Re: weksel poręczony ?
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 14 Oct 2002, leviathan wrote:

> [...]
    >+ podpisy itp. :) . Na przykładzie hurtowni , kiedy weksel jest jak

    Profilaktycznie (sam nic nie poradzę):
    www.weksel.pl (znasz ?)
    i linki "wygladające na przykłady" (m.in.):
    http://www.google.com.pl/search?q=weksel+por%EAczony
    &ie=ISO-8859-2&hl=pl&btnG=Szukaj+z+Google

    Pozdrowienia, Gotfryd