  • Data: 2003-09-20 16:23:54
    Temat: Re: Re[2]: Sprawdźcie proszę - Kto ma wirusa?
    Od: "Uncle Davey" <n...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gabriela" <g...@a...waw.pl> napisał w wiadomości
    news:557675626.20030920144426@access.waw.pl...
    > Dzień dobry,_Mark_,
    >
    > W Twoim liście datowanym 20 września 2003 (14:08:34) można przeczytać:
    >

    > _> Użytkownik "Maciej Orlowski" <m...@a...waw.pl> napisał w
    > _> wiadomości news:1163833822.20030920134024@access.waw.pl...

    > _> Godna podziwu PEWNOŚĆ. Skąd ona się wzięła?
    >
    > _> pzdr.
    >
    > ponieważ otrzymuję je na konto ktore żona wykorzystuje tylko do
    > kontaktów z tą grupą.
    > Maciej.
    > PS. A sprawdzić nioe zaszkodzi :-)
    > Pozdrawiam
    >
    > ---------------------------------
> [...]

    Ja po raz pierwszy wizytuje te grupe dzisiaj, i ja dostaje ten atak na
    adres, uzywany przez mnie na innych pl. domena grupy.

    Polecam tych jeszcze wolnyuch od atak 'mungeowac' swoje headery na jakis
    czas (czyli dodac do headera nie prawdziwy adres emailowy).

    Ten atak jest na pewno zwiazane z usenet, ale czy z polskiego usenet czy
    calosc, nie wiem. Tylko na polskich grupach narzekaja ludzie.

    Co wcale nie musi znaczyc, ze origynator jest uczestnikiem na polskich
    grupach, albo nawet polakiem.

    Chociaz jeden "Waldek" probowal to sadzic bezposrednio na
    pl.hum.tlumaczenia.

    To jest bardziej uciazliwy niz sobig, bo dostaje sie bardziej rozmaite
    texty, texty w szacie graficznej microsoftu, itp, i to 50 razy dziennie.

    Czekam na opis tego na websicie symantecu.

    Best

    Uncle Davey