  • 1. Data: 2002-02-03 22:15:42
    Temat: Re: Re: Czas przechowywania dokumentów
    Od: "Arraes" <a...@e...com>

    NIE - art. 70 Ordynacji mowi o koncu roku, w ktorym upłynoł termin platności
    podatku............

    Płatnik ma obowiązek rozliczenia się do lutego albo marca

    wiec deklaracje za grudzien 1995 rzeczywiscie mogli chciec sprawdzic (termin
    platnosci 20 stycznia 1996)

    ale za listopad 1995 juz sprawdzac nie moga.........

  • 2. Data: 2002-02-04 12:39:15
    Od: "Boguslaw Szostak" <b...@u...agh.edu.pl>

    "Arraes" <a...@e...com> wrote in message

    > NIE - art. 70 Ordynacji mowi o koncu roku, w ktorym upłynoł termin
    platności
    > podatku............

    To chyba o zobiowiazaniach podatkowych.

    odnosnie dokumentow to 5 lat od roku, w ktorym prowadzone byle ksiegi...

    Chyba, ze cos pomylilem..

    Boguslaw

  • 3. Data: 2002-02-05 07:56:12
    Temat: Re: Czas przechowywania dokumentów
    Od: Graszka <g...@w...pl>

    Boguslaw Szostak wrote:

> [...]
    > >
    > To chyba o zobiowiazaniach podatkowych.
    >
    > odnosnie dokumentow to 5 lat od roku, w ktorym prowadzone byle ksiegi...

    Sprawa wyglada tak:
    1. Art.70 Ordyn.Pod. mowi o terminie przedawnienia w pod. doch. od osob
    fiz.Tam jest mowa faktycznie o 6 latach.
    2. Art.86 par.1 Ordyn. Pod. mowi o terminie przechowywania ksiag
    rachunkowych i dokumentow i tam jest mowa o 5 latach.
    3. Wynika z tego, ze w ostatnim roku przedawnienia w pod. doch. od os.
    fiz. podatnik nie dysponuje juz dokumentacja.
    --------------
    pozdrawiam - Graszka

  • 4. Data: 2002-02-05 22:09:39
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Tue, 5 Feb 2002, Graszka wrote:
    [...]
    >+ 3. Wynika z tego, ze w ostatnim roku przedawnienia w pod. doch. od os.
    >+ fiz. podatnik nie dysponuje juz dokumentacja.

    "Nie musi", a nie "nie dysponuje" !
    Jak ktoś już tu ostrzegał, "zbędna" dokumentacja *może* być
    wykorzystywana podczas kontroli !
    Po przeczytaniu powyższego do woreczka z papierami za '95 włożyłem
    karteczkę że "może być zdekompletowane" :]

    >+ pozdrawiam - Graszka

    Pozdrowienia, Gotfryd