  • 1. Data: 2002-02-09 15:34:01
    Temat: PODPISY NA RACHUNKACH
    Od: "Romek." <r...@a...net.pl>

    Jakiś czas temu już się o to pytałem ale nie otrzymałem odpowiedzi może tym
    razem napatoczy się ktoś z informacjami.

    Czy rachunek wystawiany przez nie vatowca musi być podpisany przez odbiorcę
    a jeżeli tak to czy można stosować jakieś oświadczenia lub coś w tym
    rodzaju?

    Romek

  • 2. Data: 2002-02-09 23:51:40
    Temat: Re: PODPISY NA RACHUNKACH
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Jakiś czas temu już się o to pytałem ale nie otrzymałem odpowiedzi może tym
    | razem napatoczy się ktoś z informacjami.

    napataczam się - proponuję lekturę §29 rozporządzenia MF z 4.05.2001 sprawie
    wykonania niektórych przepisów ustawy - Ordynacja podatkowa DU 40, poz. 463

    nadmienię przy tym, że jeśli tak się Pan zwracał do grupy to się nie dziwię,
    ale...

    pozdrawiam
    majura

  • 3. Data: 2002-02-11 13:41:15
    Od: "Romek." <r...@a...net.pl>

> [...]
    463

    > nadmienię przy tym, że jeśli tak się Pan zwracał do grupy to się nie

    Myślę, że wie Pan dobrze że nie takiej odpowiedzi oczekuję. Gdybym miał
    ustawę to bym sobie sprawdził ale nie każdy jest księgowym i nie musi mieć
    ustawy pod ręką.
    A jeżeli chodzi o sposób zwracania się to nie miałem zamiaru nikogo urazić.
    Jeżeli tak się stało to bardzo przepraszam. Tak sobie myślę, że nie musimy
    wszyscy być tak bardzo służbowi i stać nas chyba na odrobinę "luzu".

    Już nie wyluzowany
    Romek

  • 4. Data: 2002-02-11 13:49:59
    Od: "Kaizen" <x...@c...sz>

    Użytkownik "Romek." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    > Myślę, że wie Pan dobrze że nie takiej odpowiedzi oczekuję. Gdybym miał
    > ustawę to bym sobie sprawdził ale nie każdy jest księgowym i nie musi
    mieć
    > ustawy pod ręką.

    Skoro ma Pan newsy pod ręką, to ustawę też (praktycznie każdą).

    --
    Pozdrawiam,
    Kaizen x...@c...sz

  • 5. Data: 2002-02-11 13:58:34
    Temat: Re: Re: PODPISY NA RACHUNKACH
    Od: s...@s...pl (Sławomir Dąbrowski)

    On Mon, 11 Feb 2002 14:49:59 +0100, "Kaizen" <x...@c...sz> wrote:

    >Użytkownik "Romek." <r...@a...net.pl> napisał w wiadomości
    >mieć
    >
    >Skoro ma Pan newsy pod ręką, to ustawę też (praktycznie każdą).

    Np. www.sejm.gov.pl

    Sławomir Dąbrowski

  • 6. Data: 2002-02-11 15:47:24
    Od: "majura" <m...@f...onet.pl>

    | Myślę, że wie Pan dobrze że nie takiej odpowiedzi oczekuję.

    wiem
    odpowiedź na Pańskie pytanie dotyczące rachunku brzmi - NIE

    | Gdybym miał ustawę to bym sobie sprawdził ale nie każdy
    | jest księgowym i nie musi mieć ustawy pod ręką.

    nie musi

    | A jeżeli chodzi o sposób zwracania się to nie miałem zamiaru nikogo urazić.

    gdybym inaczej sądził, wówczas nie odpowiedziałby wcale

    | Jeżeli tak się stało to bardzo przepraszam.

    | Tak sobie myślę, że nie musimy wszyscy być tak bardzo służbowi

    nie musimy

    | i stać nas chyba na odrobinę "luzu".

    myślę, że tak

    pozdrawiam
    majura

  • 7. Data: 2002-02-16 22:59:14
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl>

    On Mon, 11 Feb 2002, Sławomir Dšbrowski wrote:

> [...]
    [...]
    >+ >Skoro ma Pan newsy pod ręką, to ustawę też (praktycznie każdą).

    Newsami ?? -;O !
    -:)
    To tak dla porządku: nie dla wszystkich jest oczywiste, jak widzę,
    że mail (ew. + news) to nie to samo co "pełny dostęp".
    Rzadko, ale się zdarza ("niepełny").

    Pozdrowienia, Gotfryd
    (za pewną dawką luzu, oczywiście :))