  • 1. Data: 2002-02-09 11:06:57
    Temat: Tajemnica skarbowa
    Od: b...@g...pl (bgza)

    Witam !!
    Mam takie pytanie: Czy US zajmując moje należności od kontrahenta nie złamał
    prawa ujawniając mu na piśmie moje całkowitych zobowiązania ? Nadmieniam,
    że postępowanie jeszcze nie zostało zakończone (jest skarga w NSA)?

    Mietek

  • 2. Data: 2002-02-13 15:34:32
    Temat: RE: Tajemnica skarbowa
    Od: b...@g...pl (bgza)

    Dlaczego nikt nie chce zabrać w tej sprawie głosu ?

  • 3. Data: 2002-02-14 10:57:56
    Od: "Aneta" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik bgza <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:N...@g...pl...
    > Dlaczego nikt nie chce zabrać w tej sprawie głosu ?

    Nadmieniam,

    > --
    > Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.soc.prawo.podatki
    W tej sytuacji należało złożyć do US wniosek o wstrzymanie wykonania
    zaskarżonej przez Ciebie decyzji w związku ze złożeniem skargi do NSA i
    prawdopodobieństwem, że wyrok będzie dla Ciebie korzystny. Jeśli tego nie
    zrobiłeś - urząd czyni swoje :((
    Pozdr. Aneta

  • 4. Data: 2002-02-14 13:23:04
    Od: b...@g...pl (bgza)

    |Użytkownik bgza <b...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    |napisał:N...@g...pl...

    |Nadmieniam,
    |> |

> [...]
    |zaskarżonej przez Ciebie decyzji w związku ze złożeniem skargi do NSA i
    |prawdopodobieństwem, że wyrok będzie dla Ciebie korzystny. Jeśli tego nie

    Ale mnie zupełnie o co innego chodzi a mianowicie: US wystąpił do
    kontrahenta o moje należności ale w piśmie o zajęciu należności napisał o
    moim całkowitym zobowiązaniu wobec US. Uważam, że moje zobowiązania wobec US
    objęte są tajemnicą i ujawnianie ich jest karalne. Interesuje mnie jak to
    wykorzystać ?