  • Data: 2002-02-07 18:14:38
    Temat: Re: Re: czy musze wykazywac w kpir przychod z tytulu...
    Od: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Sławomir Dšbrowski wrote:

    > Odsetki naliczone nie są przychodem na podstawie art 14 ust 3 pkt 2,
    > dla wynagrodzeń płatnika podobnego zapisu nie ma. Więc może jednak
    > interpretacja Urzędu o jakiej pisze Krzysztof Piasecki jest
    > uzasadaniona?
    To była tak na przykład, że nie zawsze jest tak że kwoty należne nie
    otrzymane są przychodem i nie to była istotą mojej odpowiedzi.

    Wazniejsze jest, że jeżeli na deklaracji, z której możesz to wynagrodzenie
    potrącić, nie zostanie ono wykazane, to _nie_ jest należne.
    Jeżeli je sobie wtedy potrącisz, to masz po prostu niedopłate podatku a nie
    wynagrodzenie dla płatnika.
    Jeżeli je wykażesz, to jest należne, a więc jest przychodem nawet jak
    zapomnisz potrącić od podatku.
    I tyle.

    Maddy

    --