eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec) › Re: Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się ryczałtowiec)
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: ile PLN mam przelać do US ? (kwartalnie rozliczający się
    ryczałtowiec)
    Date: Fri, 14 Sep 2007 21:47:14 +0200

    On Fri, 14 Sep 2007, Łukasz Wojciechowski wrote:

> [...]

    O, popatrz, odsyłanie do przepisów stało się zarezerwowanym
    punktem programu ;)

    > Raczej tylko ich część w postaci książki, może dwóch i ...
    >
    > ...właśnie po tej dyskusji postanowiłem udać się do Biura Rachunkowego
    > w celu podpisania umowy odpowiedniej - do tej pory myślałem, że lepiej
    > czy gorzej (myślałem, że lepiej :P) ale jakoś to ogarniam

    IMVHO problem leży gdzie indziej, niż to opisujesz: wcale nie w tym,
    że nie jesteś w stanie ogarnąć, tylko że czytałeś "książki", nie
    czytając tekstów źródłowych, czyli przepisów!
    Czytając instrukcję obsługi radia zamiast podstaw z działania fali
    elektromagnetycznej możesz się nie dowiedzieć, dlaczego po wejściu
    do windy ono weźmie i zamilknie.

    > Dziękuję za pomoc w podjęciu tej bardzo potrzebnej decyzji.

    Chciałbyś, abyśmy Ci pogratulowali dobrego samopoczucia? ;)
    No to proponuję przejrzeć archiwa grupy :)

    Wcale nierzadko były opisy, jak to grupowicze zabierali się za
    prostowanie tego co biuro namieszało :>
    Takie biuro to też DG która musi mieć "przerób", żeby zarobić
    na chleb. I sądząc z opisów nie jest niemożliwe, że obługujący
    konkretne zlecenie też nie przeczytał konkretnego przepisu ;)
    A jak to określam: "siedzieć pójdziesz Ty". Biuro co najwyżej
    zapłaci Ci odszkodowanie, zawrzyj w umowie warunek że mają
    podsyłać paczki!
    :)

    pzdr, Gotfryd