eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkikontynuacja odpisu od podatku z tytułu dużej ulgi budowlanej ? › Re: Re: kontynuacja odpisu od podatku z tytułu dużej ulgi budowl...
    From: <c...@f...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Re: kontynuacja odpisu od podatku z tytułu dużej ulgi budowl...
    Date: 2 Mar 2004 21:54:10 GMT

    Dzięki za sugestie. Trochę zaplątałem sie w \"obsłudze\" tego forum, ale już mi idzie
    lepiej.
    Problem dla mnie jest bardzo istotny, gdyż umoczyłem na kredycie przy tym
    mieszkaniu i każdy przychód byłby niezmiernie dla mnie ważny.
    Ponieważ moje odpisy podatkowe nie pozwoliły mi ją wykorzystać w pierwszym roku to
    zgodnie z ustawą mogę nieodpisaną kwotę odpisywać w kolejnych latach aż do
    całkowitego jej wyczerpania. Podobnie jak ulga remontowa.
    Pytanie mam tylko jedno, czy sprzedaż tego mieszkania po dwóch latach użytkowania
    odbiera mi prawo do kontynuowania odpisów od podatku????- A.
    --
    Post wysłany z portalu finansowego Money.pl <www.money.pl>