  • Data: 2007-10-12 08:10:02
    Temat: Re: Refakturowanie
    Od: "ewka" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:fe7uq5$e2p$1@news.onet.pl...
    >W odpowiedzi na pismo z sobota, 6 października 2007 13:02
    > (autor t...@o...pl
    > publikowane na pl.soc.prawo.podatki,
    > wasz znak: <o...@u...compnet.com.pl>):

    > No tak, ale nie prościej po prostu wliczyć to w czynsz?

    Chyba nie, bo czynsz ma stala oplate, a np. taka refaktura za en. elektr. i
    en. cieplna jest zmienna, obliczana wedlug zuzycia, do tego ja np. dostaje
    fakture na czynsz za lokal na poczatku miesiaca, bo platnosc mamy ustalona
    do 10, a za en.e. i c. pod koniec, a czasem nastepnego miesiaca, zalezy jak
    dotra faktury do wlasciciela budynku,a przeciez na oko nie moze tego sam
    obliczyc i wystawic mi na to faktury, dopiero jak sam otrzyma ja na
    konkretna kwote.

    --
    pozdr,
    ewka