  • Data: 2002-08-30 16:12:26
    Temat: Re: Rejestracja DG
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 30 Aug 2002 15:47:01 +0200), "pix"

    >A nie można tego doprecyzować dopiero w regonie ?

    Teoretycznie można i teoretycznie w zasadzie dopierow wykonanie
    czynności nie podlegajacej pod ryczałt/brak vatu generuje zmianę
    formy, a jednak sam byłem świadkiem dyskusji w US, co zrobić z
    gościem, co se z rozpędu wpisał IMPORT, ale go nie wykonuje i nie chce
    być VATowcem...

    Bezpieczniej więc zastanowić się wcześniej.

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan ZU(tm) hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)