    From: Fenix <f...@y...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Reklamy Google - odliczenie podatku VAT
    Date: Thu, 30 Dec 2010 03:59:00 -0800 (PST)

    On 30 Gru, 12:14, tomek <t...@o...pl> wrote:

    > W uzupe nieniu - w czterech US z kt rym mia em do czynienia ka dy zwrot
    > ko czy si jak form kontroli, a w jednym zwroty na wielokrotno ci
    > rednich krajowych nie powodowa y absolutnie nic, z wyj tkiem
    > okazjonalnego wezwania przybicia piecz tki na deklaracji VAT-7.
    >
    > --
    > Tomek

    Więc ten zwrot VAT sobie daruję. I tak są to śmiesznie małe kwoty,
    więc po co ryzykować?

    Słyszałem również, że w przypadku zwrotu VAT naliczonego
    gdy likwiduje się DG, trzeba ten zwrot VAT później przelać na konto
    US.
    Jeżeli bym sobie tylko VAT naliczony odpisał, ale nie zwrócił,
    to przy likwidacji DG też muszę go przelać do US?