  • 1. Data: 2004-09-01 15:22:07
    Temat: Renta a egzekucja przez US
    Od: Marek<d...@g...pl>

    Moj krewny z Wegier sprzedal mieszkanie w Polsce
    i nie zaplacil podatku.
    Co go spotka?

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 2. Data: 2004-09-01 15:24:43
    Temat: Re: Renta a egzekucja przez US
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Marek napisał:

    > Moj krewny z Wegier sprzedal mieszkanie w Polsce
    > i nie zaplacil podatku.
    > Co go spotka?

    Burza z gradobiciem i blondynka za rogiem ?

    --
    Stasio Podróżnik
    PMS => Black 525 tds E-34 rej.RP XXXXX *PMS Edition* PRRC =>

  • 3. Data: 2004-09-01 15:26:09
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Stasio Podróżnik napisał:

    > Burza z gradobiciem i blondynka za rogiem ?

    No dobra ... Nie zrozumiałem pytania ...

  • 4. Data: 2004-09-02 07:21:26
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Stasio Podróżnik" <B...@o...pl> napisał

    > No dobra ... Nie zrozumiałem pytania ...

    ---------------

    chodzi o klasyczny horoskop, ale potrzebujemy wiecej danych [data urodzenia
    np..]

    ha+

  • 5. Data: 2004-09-03 07:27:51
    Od: Marek<d...@g...pl>

    Chodzi o jego rente
    jakies 500 pln

    Czy jezeli jest ona ponizej minimum socjalnego
    to bedzie z niej egzekucja czy nie bedzie.

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 6. Data: 2004-09-03 07:31:24
    Od: Marek<d...@g...pl>

    > Chodzi o jego rente
    > jakies 500 pln
    >
    > Czy jezeli jest ona ponizej minimum socjalnego
    > to bedzie z niej egzekucja czy nie bedzie.

    Sprzedal to mieszkanie jakies 6 lat temu

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 7. Data: 2004-09-03 12:03:32
    Od: "hanna" <h...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Sprzedal to mieszkanie jakies 6 lat temu

    przedawnienie - co do zasady - 5 lat od konca roku, w ktorym powstal
    obowiazek podatkowy. wiec powinno byc ok. [zakladam, ze nie ma ciagle
    decyzji wymiarowej urzedu skarbowego]

    egzekucja z renty zusowskiej w przypadku zaleglosci podatkowej moze byc
    egzekwowana do 25% swiadczenia [w sumie wolna jest kwota odpowiadajaca 50%
    najnizszej renty].

    pozdr.anka