  • Data: 2002-10-15 17:57:19
    Temat: Re: Restrukturyzacja
    Od: "Wieslaw Tomczak" <t...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik "Krzysztof A. Ziembik" <k...@r...pl> napisal w wiadomosci
    news:1911744457.20021015002412@rohar.pl...
    > Witam.
    >
    > Czy ktos juz skladal wniosek o restrukturyzacje i ma jakies praktyczne
    > doswiadczenia? Wiem, ze dopiero od pau dni mozna bylo skladac wnioski,
    > ale moze sa jacys szybcy ludzie... :)

    ja bylem bardzo powolnym czlowiekiem, skladalem dwa wnioski ale nie
    restrukturyzacje lecz o premie. Skladalem za siebie i za kolege. Co do
    wykazu wierzytelnosci to w obydwu urzedach wszystko bylo OK ale w obydwu
    zalatwiano to inaczej
    1 urzad - w pismie moglo brzmiec ze jestem w swietle ustawy "malym
    przedsiebiorca" i nie musialem placic oplaty skarbowej
    2 urzad - jestem "malym przedsiebiorca" gdyz .......................... i
    musialem zaplacic 5 zl od pisma i 0,50 od zalacznika

    Byc moze jeden z tych dokumentow jest zlozony nieprawidlowo, ale ... mozna
    miec rowniez nadzieje ze chociaz jeden z nich jest zlozony prawidlowo. To
    sie okaze.
    pozdr.
    WT