  • 1. Data: 2006-03-31 20:45:21
    Temat: Rewizor - jak usunąć opis przy dekrecie?!
    Od: El_Chueco <e...@N...wp.pl>

    Cześć!
    Szukam pilnej pomocy technicznej. W programie INSert REWIZOR źle
    zaksięgowano dokument kasowy. Problem polega na tym, że "opis" nie
    zgadza sie z kwota i kontami w jednym dekrecie. Czy jest jakis sposob
    aby ten opis usunac zostawiajac zapis z kontami i kwotami tylko? Bede
    wdzieczny za kazda pomoc, link, telefon, lub adres www czy news gdzie
    moge skierowac takie pytanie. Co kolwiek co pomoze mi w usunieciu tego.
    Bardzo dziekuje za odpowiedzi.
    --
    Tomasz "El_C" Surowiec
    skype:t.surowiec

  • 2. Data: 2006-03-31 20:54:40
    Temat: Re: Rewizor - jak usunąć opis przy dekrecie?!
    Od: "Pawel" <s...@p...pl>

    Wszystko się da zrobić. Trzeba użyć programu do edycji baz danych FOX PRO,
    odnaleźć dany rekord i zmienić wpis.

    Co do szczegółów w których tabelach tego szukać zapraszam na priva.

    Paweł

  • 3. Data: 2006-03-31 20:55:08
    Od: El_Chueco <e...@N...wp.pl>

    El_Chueco napisał(a):
> [...]
    > wdzieczny za kazda pomoc, link, telefon, lub adres www czy news gdzie
    > moge skierowac takie pytanie. Co kolwiek co pomoze mi w usunieciu tego.
    Oczywiście chodziło mi o kolumne "Treść"

  • 4. Data: 2006-03-31 21:09:51
    Od: El_Chueco <e...@N...wp.pl>

    Z tych nerwów zapomnialem napisać, iż chodzi o wersje pod Windows (jeśli
    to ma jakieś znaczenie)

  • 5. Data: 2006-04-03 14:21:45
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

> [...]
    >moge skierowac takie pytanie. Co kolwiek co pomoze mi w usunieciu tego.
    No to polecam witryne
    http://www.zestawienia.pl
    tam na pewno Ci pomogą :)