  • 1. Data: 2012-02-19 22:52:24
    Temat: Rozliczanie strat z lat ubiegłych
    Od: Darek <n...@p...maila.pl>

    W 2011 prowadziłem i zamknąłem jednoosobową działalność. KPiR, PIT wg
    skali. Czy jeżeli w tym roku otworzę nową działalność to będę mógł
    rozliczać straty z 2011r?

    Darek

  • 2. Data: 2012-02-20 00:02:36
    Temat: Re: Rozliczanie strat z lat ubiegłych
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

    W dniu 19-02-2012 23:52, Darek pisze:
    > W 2011 prowadziłem i zamknąłem jednoosobową działalność. KPiR, PIT wg
    > skali. Czy jeżeli w tym roku otworzę nową działalność to będę mógł
    > rozliczać straty z 2011r?
    >
    > Darek

    W UDPOF jest mowa o zrodle przychodow. Zrodlem tym byla jednosobowa
    dzialalnosc gospodarcza w 2011, w 2012 tez nim bedzie dzialalnosc
    gospodarcza, wiec wydaje sie, ze mozesz strate rozliczyc.

    --
    Adam

  • 3. Data: 2012-02-20 00:05:04
    Od: elephanto <e...@c...it.gmail.com>

> [...]
    > W 2011 prowadziłem i zamknąłem jednoosobową działalność. KPiR, PIT wg
    > skali. Czy jeżeli w tym roku otworzę nową działalność to będę mógł

    W UDPOF jest mowa o zrodle przychodow. Zrodlem tym w 2011 byla
    pozarolnicza dzialalnosc gospodarcza, w 2012 tez nim bedzie, wiec