    From: "Latet" <l...@l...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Rozliczenie odszkodowania AC
    Date: Thu, 21 Apr 2005 13:00:37 +0200

    > Bo mi to się wydawało że rozlicza się to tak:
    > - sprawdzamy czy było ubezpieczenie ;)
    > - jeśli tak:
    > -- naprawa netto stanowi KOSZT
    > -- VAT od naprawy idzie do odliczenia
    > -- zwrot od ubezpieczyciela jest *przychodem* !!!!
    > Coś nie tak ??
    > Dopasuj do powyższego - i jak nie znajdziesz błędu w logice
    > to masz jasność co i jak :)
    > Dlaczego miałbyś "odpuścić" koszt ?

    OK, dzieki. Przekonaliscie mnie calkowicie.
    Faktura jest na mnie, oczywiscie, kwietniowa.

    Jedyny mały problem jeszcze w tym, ze ubezpieczyciel
    straszliwie ociąga się z wydaniem decyzji o dokladnej
    wysokosci odszkodowania. Nie wiem czy zdążą wydać
    tę decyzję z datą kwietniową. Rozumiem, że mam się
    tym nie przejmować, i najwyzej ten przychód z tytułu
    odszkodowania będę miał majowy?

    No i juz dla calkowitego spokoju - czy są jakieś wymogi
    co do dokumentu, ktory wyda ubezpieczyciel (tego na podstawie
    ktorego policzę sobie przychód?). No, bo faktura to przeciez
    nie bedzie, raczej jakieś pisemko...
    Moze przy jego odbiorze powinienem nalegać na jakaś szczególną
    formę tego dokumentu?

    Dzięki,

    latet