    From: "A." <a...@o...pl>
    Subject: Re: Rozliczenie roczne-pilne pytanie
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Date: Wed, 28 Apr 2004 23:23:37 +0200

    andrzej wrote:

    > Za pięć dwunasta......Przez caly rok gdzies tam pracowalem i mam
    > nie udokumentowane przychody .Jak to mówią "na lewo".Tak sie
    > niestety złożyło.Oczywiście osiągnąłem jakiś tam dochód bo rodzinę
    > trzeba żywić.Jaki PIT mam złożyć do US ?

    tzw. zerowy, tzn. same 0.00. Jesli nie masz udokumentowanych
    przychodow (PIT11/PIT8) to w jaki sposob chcesz sie rozliczyc z US?
    Mozesz sobie tylko problemow napytac... Jesli oprocz 'lewych'
    przychodow masz tez (badz Twoja zona) cos udokumentowane, to
    wypelniasz PIT37 (w przypadku braku prowadzenia dzialalnosc
    gospodarczej), PIT36 (dzialalnosc gosp. na zasadach ogolnych).

    Pozdrawiam.
    --
    A.