  • 1. Data: 2006-04-24 16:55:52
    Temat: Rozliczenie - wątpliwości
    Od: Bartosz Tomaszek <b...@g...pl>

    Witam,

    w ubiegłym roku przeprowadziłem remont toalety w mieszkaniu i chcę
    skorzystać z ulgi remontowej. Mam wątpliwości czy mogę odliczyć zakup
    następujących towarów:
    -umywalka
    -półpostument
    -bateria
    -płyta kartonowo-gipsowa+stelaż aluminiowy
    -deska sedesowa
    -miska kompaktowa
    -zbiornik
    Z tego co wygooglałem i zrozumiałem z ustawy, to wydaje mi się że mogę
    odliczyć umywalkę, baterię, płytę+stelaż, wydaje mi się że miskę i
    zbiornik również. Największe wątpliwości moje budzi pułpostument i
    deska. Rozumiem, że glazurę, terakotę, farby, kleje, szpachle, środki
    gruntujące, rury wodne i kanalizacyjne, syfon również mogę odliczyć.
    Proszę o sprostowanie i wyjaśnienie.

    Pozdrawiam,
    Bartosz Tomaszek

  • 2. Data: 2006-04-25 12:21:28
    Temat: Re: Rozliczenie - wątpliwości
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Bartosz Tomaszek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > deska. Rozumiem, że glazurę, terakotę, farby, kleje, szpachle, środki
    > gruntujące, rury wodne i kanalizacyjne, syfon również mogę odliczyć.

    Zastanawiałabym sie jedynie nad deska sedesowa, pozostałe napewno mozna
    odliczyc, i jeszcze postarac sie o zwrot VAt. Pozdrawiam.

  • 3. Data: 2006-04-25 21:26:17
    Od: Bartosz Tomaszek <b...@g...pl>

    g...@n...pl napisał(a):
    > Użytkownik "Bartosz Tomaszek" <b...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Zastanawiałabym sie jedynie nad deska sedesowa, pozostałe napewno mozna
    > odliczyc, i jeszcze postarac sie o zwrot VAt. Pozdrawiam.

    Dziękuję, pozdrawiam

    Bartosz Tomaszek