  • 1. Data: 2006-04-24 14:24:50
    Temat: Minelo mi 182 dni chorobowego. Co dalej??
    Od: a...@o...pl

    Zlozylam dokumenty do ZUS-u o rente. Minelo mi 182 dni chorobowego. Czy
    moge dalej isc na chorobowe czy czekac na odpowiedz z ZUS-u bez
    chorobowego. Co robic??

  • 2. Data: 2006-04-25 12:10:11
    Temat: Re: Minelo mi 182 dni chorobowego. Co dalej??
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 24 kwi o godzinie 16:24, na pl.soc.prawo.podatki,
    a...@o...pl napisał(a):

    > Zlozylam dokumenty do ZUS-u o rente. Minelo mi 182 dni chorobowego.

    Jeżeli masz "predyspozycje" na rencistę - możesz składać dokumenty.
    Jednak w "normalny" sposób - to po 182 L-4 i możliwości wyleczenia -
    otrzymasz świadczenie rehabilitacyjne - jest ono płacone - w zależności od
    ilości pracowników - albo przez płatnika składek albo przez ZUS.

    > Czy moge dalej isc na chorobowe czy czekac na odpowiedz z ZUS-u bez
    > chorobowego.

    Lekarz prowadzący - powinien Ci wystawić odpowiednie "poświadczenie" i
    poinformować o dalszych krokach - trzeba było ok 30 dni przez wygaśnięciem
    L-4 - złożyć papiery o przedmiotowe świadczenie rehabilitacyjnego do ZUSu.

    > Co robic??

    Masz potwierdzone złożenie kompletu dokumentów o świadczenie
    rehabilitacyjne?
    To zadzwoń do ZUSu i dowiedz się na jakim jest etapie?
    Miałaś komisję lekarską?
    Świadczenie to może być świadczone do 12 miesięcy po 182 dniach L-4.

    --
    Herbi
    25-04-2006 14:10:08

  • 3. Data: 2006-04-27 14:54:06
    Od: a...@o...pl

    dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Zadzwonie do ZUS-u i mam nadzieje,
    ze wszystko bedzie dobrze.
    Pozdrawiam

  • 4. Data: 2006-04-28 20:09:49
    Od: "ania" <a...@e...pl>

    Uzytkownik <angelika.kowalik

    > dziekuje za wyczerpujaca odpowiedz. Zadzwonie do ZUS-u i mam nadzieje,
    > ze wszystko bedzie dobrze.

    optymistka:-)
    ale przede wszystkim - nie wolno dac sie im zastraszac
    jesli skorzystasz ze swiadczenia to bedzie klopot z renta (tzn nie ma
    klopotu, ale oni robia wstrety - jak to zus), bo swiadczenie rehabilitacyjne
    przysluguje osobie, ktora rokuje powrot do zdrowia a nie pojscie na rente

    --
    www.aem.pl GG: 1145538