  • Data: 2003-12-31 13:49:21
    Temat: Re: Rozmowy prywatne z służbowych telefonów
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 31 Dec 2003, Magdalena wrote:
    [..."refaktura wewnętrzna" dla pracowników...]
    >+ to mnie przyszło jeszcze jedno pytanie do głowy - "nabijać" na kasę fiskalną
    >+ tę refakturę dla osoby fizycznej bądź co bądź, czy można sobie darować??

    RTFM:

    ++++
    § 2.

    Zwalnia się z obowišzku ewidencjonowania:
    1) do dnia 31 grudnia 2004 r - czynnoœci wymienione
    w załšczniku nr 1 do rozporzšdzenia;
    załšcznik nr 1
    II. Inne czynnoœci
    47 Sprzedaż towarów i œwiadczenie usług na rzecz pracowników podatnika.
    ----

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, ZUS, memoriał)