  • Data: 2004-05-25 10:00:32
    Temat: Re: Rozpoczęcie DG
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c8v3ne$att$1@atlantis.news.tpi.pl>, lvik wrote:

    > No tak tylko zboczyli?my z tematu chodzi mi o to czy to ze mam zgloszana
    > dzialalnosc rozpoczecie 1.06 czy musze zmienic w Urzedzie Miasta dat?
    > rozpoczecia dzialalnosci skoro wiem ze do 1.09 nie rusze, chc? unikn?ae
    > zb?dnych kosztów

    Troche znalazlem, wiedzialem ze cos jest ale dawno to bylo.
    Inna rzecz czy to ciebie dotyczy.

    ------------------ cut ----------------------
    Akty prawne - USTAWA z dnia 20 listopada 1998 r.
    o zrycza?towanym podatku dochodowym od niektórych przychodów
    osi?ganych przez osoby fizyczne. (Dz. U. Nr 144, poz. 930)

    Art. 7. 1. Do podatników rozpoczynaj?cych dzia?alno?ae
    w roku podatkowym, którzy w poprzednim roku podatkowym
    nie prowadzili dzia?alno?ci, opodatkowanie rycza?tem
    od przychodów ewidencjonowanych stosuje si? od dnia
    uzyskania pierwszego przychodu. W przypadku nowo utworzonej
    spó?ki za rozpocz?cie dzia?alno?ci uwa?a si? dat? uzyskania
    pierwszego przychodu przez t? spó?k?.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl