  • Data: 2003-10-31 23:02:39
    Temat: Re: Rozpoczęcie działalności-VAT a kasy fiskalne.
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 31 Oct 2003, Leonardo wrote:
    [...]
    >+ Dotarłem do tego rozporządzenia w internecie na razie do jego orginalnej
    >+ wersji. Bardzo duzo wyłączeń. Ciekawa lektura. Uległo ono licznym zmianom.
    >+ Muszę dotrzeć do ujednoliconej wersji.

    Prawdopodobnie nie ma.
    Sprawdź na isip.sejm.gov.pl - jeśli tam szukałeś, to mając
    otwartą stronę "po szukaniu" masz linki do aktów powiązanych
    we wszystkie strony.
    Ale nie spodziewam się żeby ktoś to rozp. ujednolicał: i tak
    pewnie "na nowy rok" dostaniemy nowe :]
    A zmiany to *raczej* będą drobne - właśnie w stylu "przesuwa
    się termin końca zwolnienia z par.XYZ [po polsku: "usługom
    taksówkowym" :)] na dzień..." i tak kilka razy :)
    Oczywiście przykrej *akurat dla ciebie* niespodzianki wykluczyć
    się nie da :(

    >+ Nasze przepisy to ciekawa łamigłówka.

    Ustawę o VAT czytałeś ?
    Mi się podoba potrójne wyłączenie... (nie podlega pod
    art.X.Y wyłączający zwolnienie z VAT :>) - gdzieś tam jest
    taki numer :] !

    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)