  • Data: 2005-05-11 23:14:59
    Temat: Re: Rozszerzenie działalności?
    Od: "Gumbi" <g...@U...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale ty chyba nie zadałeś sobie trudu spytania googla. Na pytanie
    > o "firmanctwa firmanctwo" i dodatki w stylu "zarzut wyrok" :> i podobne
    > zapodaje np:

    No przyznaję ze nie wpadło mi do głowy zestawić tego typu słów w
    wyszukiwarce ;)) Kurcze szkdoa ze to tak pokrętnie wyglada, wyjdzie więc na
    nielegalne i sobie chyba daruje, bo jakbym chcial żeby takie było to w ogóle
    bym nie pytał i nic nie zakładał, żadnej działalności... Bardziej liczyłem
    ze to bedzie wyglądać tak, ze ta osoba (znajomy z rodziny :P )rozszerzy
    sobie działność, ale będzie to zlecać mi i płacić za to cały zysk jedynie
    bez kwoty jaka musi iść na podatki :)) Ale to byłby tylko nasz punkt
    widzenia a dla nich "firmactwo", szczerze mówiac pierwsze słyszę to
    określenie. Mówi się trudno, dzięki za uświadomienie...

    > Rozumiem że masz mnie w killfile ? ;)

    Odkąd mam neta tylko 2 osoby były temu bliskie ale jednak ich tam nie
    wruciłrm, i Ty na razie tymbardziej nie zasłużyłeś ;)

    > Sprawdź jednak ile można za firmanctwo dostać ;) (niezależnie od
    > innych zarzutów, "pociągnięcia" przez ZUS o ew. zaległe składki itp).
    > Przecież chcesz działać *we własnym imieniu* - i tylko "odpalać"
    > 'znajomemu' (to że rodzina jest bez znaczenia) 'działkę'.
    > Czyli postawić polski porządek prawny na głowie :]

    Wole darować sobie zawał i nie sprawdzać, za to w ogóle z tego zrezygnować,
    a polski porządek prawny z tego co wiem to już na głowie jest ;)

    > pozdrowienia, Gotfryd
    > (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)

    G.