    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Ryczałt, ryczałt, ryczałt raz jeszcze...
    Date: Sat, 3 Nov 2007 23:40:30 +0100

    On Sat, 3 Nov 2007, Efreet wrote:

    > no to zle interpretowalem (choc fakt, kontext byl inny) nikogo innego jak Twoje
    > slowa ;) aczkolwiek to z rok czy dwa temu bylo ??

    Nie wiem, pokaż, ale jak "źle zintepretowałeś" to nie ma sensu szukać.

    > a co wtedy sie dzieje z ZUSem ?? tez od drugiej s.c. np. trzeba placic ??

    Społecznie nie, bo to ta sama "podstawa ozusowania", zdrowotne nie, bo
    tam szpece od wyciągania pieniędzy przeszmuglowali inne pojęcie, już
    nie pamiętam jak to szło, możesz poszukać w gofin.pl :>, każdym razie
    od każdej *formy* DG należy się osobne zdrowotne: masz SJ - jedno
    zdrowotne, masz SC - drugie zdrowotne, masz 1-os DG - trzecie...

    Po prawdzie istotną *część* odliczasz od podatku, ale reszta znika
    w kasie NFZ czy jak to tam teraz się zwie.

    pzdr, Gotfryd