  • Data: 2002-09-17 21:14:27
    Temat: Re: SAMOCHOD REJESTRACJA A VAT
    Od: Gotfryd Smolik - listy dyskusyjne <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 17 Sep 2002, Adamski wrote:

    >+ Czy jesli kupilem samochod "bezspornie ciezarowy" ale jeszcze go nie
    >+ zarejestrowalem to czy moge odliczyc VAT? Jesli nie to czemu?

    Zastrzegając że samochodologiem jestem słabym :) to przypomnę
    że była raz czasu dyskusja: czy niezarejestrowany samochód:
    - jest zdatny do użytku
    - jest zdatny do użytku *dla ciebie* (jeżdżenia po swoim polu ?)

    *Zdaje się* że uznanie iż "wady prawne" nie zaprzeczają "zdatności
    technicznej" (no - przecież jeździ...) prowadzi do pytania czy świeżo
    kradziony sprzęt może być ŚT ;)

    Zakładam że definicję ŚT (czyli "kiedy można" i "kiedy trzeba"
    uznać coś za ŚT) niedawno widziałeś :)

    Pozdrowienia, Gotfryd