    From: "Franek" <...@a...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Sama nazwa skrocona na fakturze
    Date: Sun, 24 Sep 2006 20:32:23 +0200

    > w jednoosobowej DG nazwą firmy jest imie i nazwisko

    Tak i tak to jest zgloszone do urzedu miasta, ale US ma na formularzu
    pozycje:
    nazwa pelna i nazwa skrocona.

    I jako nazwe skrocona podalem moja nazwe BEZ nazwiska.
    I teraz pytanie czy tak moze byc, skoro US o tym wie, ma moj NIP,
    wiec z identyfikacja nie powinno byc problemow.

    No chyba ze pole Nazwa skrocona na formularzu jest zarezerwowane jedynie
    dla osob prawnych czy cos takiego. Ewentualnie jest po to, zebym mogl wpisac
    samo nazwisko, ale nie wydaje mi sie