  • 1. Data: 2004-09-02 10:28:22
    Temat: Samochod - mienie przesiedlenia
    Od: "zorad" <z...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,

    Mam nastepujaca watpliwosc:
    Wracam do Polski po dluzszym czasie pobytu za granica.

    Mam samochod uzywany za granica prawie 2 lata, dokument wymeldowania i
    dokument rejestr.

    Problem w tym, ze nie wymeldowalem sie z Polski przed wyjadem.

    W Urzedzie Celnym musze przedstawic jedynie dokument wymeldowania z obcego
    kraju aby zostac zwolnionym z oplat.
    Czy moge miec problem ze zwolniem z oplat celnych ?

    DO. jest jedynie do wgladu w Urzedzie Rejestacji i byc moze data zameldowania
    nie ma znaczenia dla urzednika w Urzedzie Rejestracji ?

    Dziekuje z pomoc.

  • 2. Data: 2004-09-02 13:13:57
    Temat: Re: Samochod - mienie przesiedlenia
    Od: "CzeslawEm." <n...@d...slp.peel>

    In article <ch6sk6$mna$1@inews.gazeta.pl>, zorad wrote:

    > W Urzedzie Celnym musze przedstawic jedynie dokument wymeldowania z obcego
    > kraju aby zostac zwolnionym z oplat.
    > Czy moge miec problem ze zwolniem z oplat celnych ?

    Zanim tu sie zglosisz - pogadaj w swoim konsulacie, potem moze byc za
    pozno.
    --

    czeslawATdemonDOTslpDOTpl