  • 1. Data: 2004-04-24 20:47:45
    Temat: Samochód osobowy
    Od: "M" <a...@p...onet.pl>

    Faktura za przegląd techniczy samochodu osobowego, czy mam prawo odliczyć
    Vat?

  • 2. Data: 2004-04-24 21:04:34
    Temat: Re: Samochód osobowy
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello M,

    Saturday, April 24, 2004, 10:47:45 PM, you wrote:

    > Faktura za przegląd techniczy samochodu osobowego, czy mam prawo odliczyć
    > Vat?

    Jeśli samochód jest w ewidencji ŚT - oczywiście.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 3. Data: 2004-04-25 08:13:04
    Od: "Andrzej R." <a...@p...onet.pl>

    > Jeśli samochód jest w ewidencji ŚT - oczywiście.
    >

    > --
    > Best regards,
    > RoMan mailto:r...@p...pl

    A jeśli nie jest w ew. ŚT - tylko wykorzystywany w DG - to już nie jest
    takie oczywiste ?
    AR

  • 4. Data: 2004-04-25 11:40:55
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Andrzej,

    Sunday, April 25, 2004, 10:13:04 AM, you wrote:

    > A jeśli nie jest w ew. ŚT - tylko wykorzystywany w DG - to już nie jest
    > takie oczywiste ?

    Co rozumiesz przez 'wykorzystywany w DG'?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 5. Data: 2004-04-26 06:27:45
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik RoMan Mandziejewicz napisał:

    > Co rozumiesz przez 'wykorzystywany w DG'?

    To co wszyscy?
    Wykorzystywany w DG - używany do wykonywania czynności związanych z
    prowadzoną działalnością gospodarczą.

    A o ewidencji przebiegu pojazdu slyszał? JAKIE samochody rozlicza sie
    przez EPW?
    O ile wiem to osobowe wykorzystywane w DG a nie wprowadzone do EŚT.

    Oczywiście przegląd techniczny pojazu, jako koszt eksploatacji (bez
    waznego przeglądu jeździc nie można) jest kosztem w ramach limitu
    ewidencji przebiegu pojazdu.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    m...@e...com.pl

  • 6. Data: 2004-04-26 08:14:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Maddy,

    Monday, April 26, 2004, 8:27:45 AM, you wrote:

> [...]
    ^^^^^^^^^^^^
    > To co wszyscy?
    > Wykorzystywany w DG - używany do wykonywania czynności związanych z
    > prowadzoną działalnością gospodarczą.

    A takie wprowadzone do EŚP nie są wykorzystywane w DG? ;-P

> [...]
    > Oczywiście przegląd techniczny pojazu, jako koszt eksploatacji (bez
    > waznego przeglądu jeździc nie można) jest kosztem w ramach limitu

    Droga Maddy, ja rozumiem - pora nie ta - chodzi o odliczenie VAT.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl