  • 1. Data: 2004-04-24 15:22:50
    Temat: stawka VAT komis od osób fizycznych
    Od: "Magdalena" <m...@n...autograf.pl>

    wg art. 120 nowej ustawy o VAT mogę prowadzić komis towarów od osób
    fizycznych płacąc VAT tylko od prowizji.
    I teraz pytanie techniczne - ogólnie sprzedaż muszę rejestrować na kasie
    fiskalnej, tylko z jaką stawką??
    Do tej pory robiłam to ze stawką zw. i na koniec miesiąca wyksięgowanie z
    rejestrów.
    Jak myślicie czy po 1 maja też tak mogę robić? Nie wiem, czy technicznie
    możliwe jest wprowadzenie na kasie stawki "nie podlega" (no i czy taka jest
    interpretacja, że nie podlega)?

    pozdro
    Magda

  • 2. Data: 2004-04-24 17:53:58
    Temat: Re: stawka VAT komis od osób fizycznych
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sat, 24 Apr 2004, Magdalena wrote:
    [...]
    >+ Jak myślicie czy po 1 maja też tak mogę robić?

    ...patrz mój post sprzed trzech minut.
    "Minister wyda".
    Albo i nie wyda... :]

    --