  • 1. Data: 2004-04-24 15:49:21
    Temat: Jaka kwota w PIT-O
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Witam!
    Wypełniam właśnie zeznanie podatkowe. Odliczam wydatki poniesione na
    odpłatne dokształcanie. 19% poniesionych wydatków wynosi 182,59 zł. Po
    odliczeniu składki na ubezpieczenie zdrowotne pozostaje mi do odliczenia
    152,87 zł. Kwotę 152,87zł wpisuje w pozycji 116 PIT-37. Czy na pozycji 34
    druku PIT-O pozostawić kwotę 182,59 zł, czy też zmienić ją na 152,87zł ? Z
    góry dziękuę za pomoc.
    Tomek

  • 2. Data: 2004-04-24 20:06:41
    Temat: Re: Jaka kwota w PIT-O
    Od: poilkj <u...@d...invalid>

    Tomek wrote:
> [...]
    > druku PIT-O pozostawić kwotę 182,59 zł, czy też zmienić ją na 152,87zł ? Z

    Zostawić

  • 3. Data: 2004-04-25 14:30:09
    Od: "Tomek" <t...@g...pl>

    Użytkownik "poilkj" <u...@d...invalid> napisał w wiadomości