  • 1. Data: 2003-01-24 10:04:57
    Temat: Samochód prywatny a spółka jawna
    Od: "Adam W." <a...@p...pl>

    Jestem współwłaścicielem spółki jawnej. Posiadam prywatnie samochód osobowy
    (bez "kratki" i "do 500 kg"). W jaki sposób mogę formalnie korzystać z
    mojego samochodu w celach słuzbowych ?
    Czy muszę spisać jakąś umowę np. uzyczenia sam ze sobą ?
    Czy muszę prowadziać Ewidencję przebiegu pojazdu ?
    No i jak sprawa z podatkami czy kosztami przy tej formie - rozliczenia

    Dzięki z góry za pomoc
    Adam

  • 2. Data: 2003-01-25 19:51:12
    Temat: Re: Samochód prywatny a spółka jawna
    Od: "Lora" <l...@i...pl>

    typowa kilometrówka. faktury za paliwo bierzesz na firme. rozpisujesz
    wyjazdy.

  • 3. Data: 2003-01-27 08:17:49
    Od: "Adam W." <a...@p...pl>

    a czy potrzebna jest umowa uzyczenia ?

  • 4. Data: 2003-01-27 16:54:05
    Od: "Jacek" <c...@p...pl>

    Adam W. <a...@p...pl> wrote:
    > a czy potrzebna jest umowa uzyczenia ?

    Broń Cię Panie Boże od tego typu umów.

    --
    Jacek

    "Jeśli ktoś ci mówi, że będzie lepiej, to wyślij go na drzewo"

    Cytat z Urbana - proszę nie uważać ,że to mój autorytet

  • 5. Data: 2003-01-28 07:36:42
    Od: "Adam W." <a...@p...pl>

    a jak sprawa z rozliczeniem VAT'u - od paliwa, napraw, myjni, etc.. ?