  • 1. Data: 2005-09-06 08:58:26
    Temat: Samochody ciężarowe - zmiany
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Wróciłem wczoraj z zagranicy i nie jestem na bieżąco. Podobno pod koniec
    sierpnia zmieniły się zasady uznawania samochodów z kratką jako ciężarowe.
    Podajcie Dobrzy Ludzie jakiś link do aktualnych przepisów w tym temacie. Mam
    zamiar kupić małe autko o ładowności +/- 1000 kg i z miejscem dla 3 osób i
    korzystać z odliczenia VAT od auta i paliwa.
    Jacek

  • 2. Data: 2005-09-06 18:42:21
    Temat: Re: Samochody ciężarowe - zmiany
    Od: "Martino" <b...@p...onet.pl>

> [...]
    > zamiar kupić małe autko o ładowności +/- 1000 kg i z miejscem dla 3 osób
    > korzystać z odliczenia VAT od auta i paliwa.

    napisz jaki samochod a wszystko bedzie jasne -> inaczej mowiac jezeli ma
    tylko 1 rzad siedzen to mozesz odliczyc vat od zakupu i paliwa

    pozdr,

  • 3. Data: 2005-09-06 19:47:13
    Od: "Jacek" <n...@w...pl>

    Może być Ford Transit, Mercedes Vito albo lepiej Peugeot Partner, czy
    Citroen Berlingo ale żeby był na 3 osoby + ładunek. Krótko mówiąc mały
    furgonik z 3 siedzeniami.
    Jacek

  • 4. Data: 2005-09-06 19:57:50
    Od: "Baton" <k...@p...fm>

    > Może być Ford Transit, Mercedes Vito albo lepiej Peugeot Partner, czy
    > Citroen Berlingo ale żeby był na 3 osoby + ładunek. Krótko mówiąc mały
    > furgonik z 3 siedzeniami.

    Polnez truck z tanszych...

    Pozdrawiam

    Baton