  • Data: 2002-10-31 13:28:14
    Temat: Re: Samochud i gaz
    Od: "Szczepan" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Robert" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:apr9s2$1rn$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Czy można sobie odliczyć założenie gazu do samochodu który jest używany do
    > prowadzenia DG chodzi o VAT i jako koszt
    > Robert

    Mam dla Ciebie dwie złe wiadomości: nie dość, że masz problemy z ortografią
    to jeszcze będziesz miał problem z zaliczeniem instalacji gazowej w koszty.
    Jeżeli samochód jest przyjęty jako środek trwały to założenie instalacji
    gazowej podnosi tylko jego wartość (podstawę amortyzacji). Vat odzyszkasz w
    rozliczeniu bieżącej deklaracji.
    Szczepan