eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSamodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie › Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
  • Data: 2002-03-12 13:46:57
    Temat: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Od: Pawel Boguszewski <p...@1...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    ppinq wrote:
    >
    > >Co do wyboru czy prowadzic ksiegowosc samemu czy ja zlecic, to jest to
    > >oczywista kwestia ekonomii - jak zajmie ci to tyle czasu, ze w tym
    > >czasie zarobisz na to biuro to oddaj to w rece fachowcom. Dzieki temu
    > >ewentualne pomylki spadna na nich. Mozesz rowniez dogadac sie z
    > >ksiegowa, ktora zajmie sie papierami, ale to z punktu wiedzenie urzedu
    > >skarbowego tak jak bys ty prowadzil ksiegowosc. Jej bledy obciaza
    > >ciebie.
    >
    > Zawsze sądziłem, że tak czy inaczej to przedsiębiorca
    > odpowiada przed US.
    > Jak to jest z tą odpowiedzialnością?
    > Czy US obciąża np. karami biuro rachunkowe czy też
    > przedsiębiorcę, a ten może sobie dochodzić swoich
    > roszczeń na drodze sądowej?

    Wydaje mi sie (nie mam pewnosci) za jak zglosisz do US fakt prowadzenia
    ksiag przez biuro rach. to ono odpowiada za bledy popelnione (nie
    wynikajace z twoich bledow). Biura so na taka okolicznosc ubezpieczone
    od bledow w sztuce.
    Jak dla US ksiegi prowadzisz sam, lub z czyjas pomoca to wszystko jest
    na twojej glowie.

    --
    Pozdrowionka
    ____________________________________________________
    __
    Pawel Boguszewski
    mailto:p...@1...onet.pl
    Just remove 1234 from my email (spam protector)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1