    From: Magdalena Woloszyk <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Samodzielne prowadzenie papierów we własnej firmie
    Date: Tue, 12 Mar 2002 17:05:03 +0100

    mała dygresja...

    Andrzej W. Ząbik wrote:

    > no właśnie dlatego wolę im nie płącić za "nic" w końcu księgowa to też
    > człowiek tylko trochę więcej wie odemnie,
    Idąc tym tropem: lekarz to tez człowiek, tylko wie troche więcej ode mnie,
    To samo dotyczy właściwie wszystkich zawodów których nam nie dane było
    poznać.

    Nie mówie żeby nie prowadzić ksiąg samemu, ale warto pomysleć dlaczego
    niektórzy zajmuja sie podatkami i księgowościa na cały albo więcej etetu?
    Może to "więcej" to wynik wielu lat praktyki i nauki.
    Na dobra sprawe mogłabym samam ułozyc sobie kafelki i wyrwac ząb (no.. przy
    odrobinie samozaparcia :-)) Ale z jakiegos powodu wole wynająć fachowca.
    Głównie z powodu przewidywanych efektów - nie chcielibyście mieć
    wykafelkowanej przeze mnie łazienki, o rwaniu zęba nie wspomnę.

    Dajcie zarobic fachowcom, tak jak wam dają zarobic inni.

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    e-mail: m...@e...com.pl