  • 1. Data: 2002-04-14 21:55:14
    Temat: Samotna matka
    Od: maup <k...@m...in.tarnow.pl>

    Witam

    Czy do rozliczenia na samotna matkę wymagany jest jakiś minimalny okres
    bycia ową???
    Np. jeżeli w trakcie roku podatkowego nastąpił rozwód.. ?
    Ustawa nie precyzuje wprost a wiadomo, jak wygląda interpretacja w
    US"ach...

    --
    = Pozdrawiam ================================ MauP ==
    = Piotr M. Kumor === GG 1676929 === ph.+48602796599 =

  • 2. Data: 2002-04-15 09:12:02
    Temat: Re: Samotna matka
    Od: "Pulsar" <p...@h...pl>

> [...]
    > Np. jeżeli w trakcie roku podatkowego nastąpił rozwód.. ?
    > Ustawa nie precyzuje wprost a wiadomo, jak wygląda interpretacja w

    Wystarczy jeden dzień w trakcie roku, w którym byłaś samotną matką - i już
    możesz się rozliczać jako samotna matka.

  • 3. Data: 2002-04-16 18:16:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a p...@h...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wystarczy jeden dzień w trakcie roku, w którym byłaś samotną matką - i
    > już możesz się rozliczać jako samotna matka.

    Hmmm, jesteś pewny, w US pani powiedziała że kobieta musi być cały rok
    rozwiedziona, ażeby mogła się rozliczyć jako osoba samotnie wychowująca
    dziecko. Kto ma rację, podstawa prawna???

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie
    Raczej pl.rec.gry.wstepne :-O

  • 4. Data: 2002-04-16 19:03:31
    Od: "Orka" <o...@i...pl>

    Użytkownik Budzik <b...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:1...@b...poznan.pl...

    > Hmmm, jesteś pewny, w US pani powiedziała że kobieta musi być cały rok
    > rozwiedziona, ażeby mogła się rozliczyć jako osoba samotnie wychowująca
    > dziecko. Kto ma rację, podstawa prawna???

    ------------
    Wystarczy jeden dzień:-)
    Tylko w przypadku wspólnego rozliczania małżonków ustawa wymaga, aby
    rozliczający się pozostawali w związku małżeńskim przez cały rok.

    Orka

  • 5. Data: 2002-04-17 20:09:49
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a o...@i...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Wystarczy jeden dzień:-)
    > Tylko w przypadku wspólnego rozliczania małżonków ustawa wymaga, aby
    > rozliczający się pozostawali w związku małżeńskim przez cały rok.

    Dzięki, dziś potwierdzono mi to w US.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 6. Data: 2002-04-18 13:05:24
    Od: "Karol" <a...@b...com>

    Użytkownik "Budzik" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Osobnik posiadający mail'a o...@i...pl napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Dzięki, dziś potwierdzono mi to w US.

    Za kazdym razem mowia Ci co innego :-)
    Skad wiesz, ze teraz powiedzieli dobrze :-)

    Karol

  • 7. Data: 2002-04-20 18:42:02
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Osobnik posiadający mail'a a...@b...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Za kazdym razem mowia Ci co innego :-)
    > Skad wiesz, ze teraz powiedzieli dobrze :-)

    Ponieważ teraz pani pokazała mi akt prawny który pozwalał się w ten sposób
    rozliczyć i nic tam nie było o pełnym roku w przeciwieństwie do rozliczenia
    wspólnie z mężem/żoną. Pozatym bywalcy pl.soc.prawo.podatki to potwierdzili
    :)))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    "Albo głosisz swoje poglądy i ponosisz wszelkie konsekwencje, albo
    milczysz." Nina Liedtke