  • 1. Data: 2005-02-23 09:55:18
    Temat: Siedziba spółki zoo a miejsce przechowywania ksiąg rachunkowych
    Od: "marek" <m...@p...onet.pl>

    Witam
    Czy może być tak, że siedzibą spółki jest jedno miasto, a księgi rachunkowe
    przechowywane są w innym mieście przy założeniu, że miasta należą do różnych
    urzędów skarbowych? Który urząd w takiej sytuacji należy powiadomić?

    Z góry dziękuję za wszystkie informacje.

    pozdrawiam
    Marek

  • 2. Data: 2005-02-23 10:15:11
    Od: du hast mich gefragt <d...@k...pl>

    Dnia 2/23/2005 10:55 AM, Użytkownik marek napisał:
> [...]
    > urzędów skarbowych? Który urząd w takiej sytuacji należy powiadomić?
    >
    > Z góry dziękuję za wszystkie informacje.

    art. 11 ust 4 pkt 1 uor: "powiadomić właściwy urząd skarbowy o miejscu
    prowadzenia ksiąg"
    Właściwość urzędu określa rozdział 2 ordynacji podatkowej a w
    szczególności art. 17 ust 1.
    O ile mi wiadomo updp nie nie stanowi inaczej, a i updf chyba też nie,
    więc US właściwym jest ten z ordynacji czyli miejsce zamieszkania lub
    adres siedziby.

    --
    gefragt

  • 3. Data: 2005-02-23 12:42:37
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "marek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    różnych
    > urzędów skarbowych? Który urząd w takiej sytuacji należy powiadomić?

    Właściwy dla podatku.