    From: "ESka" <e...@g...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Składanie PIT osób bez dochodu
    Date: Tue, 26 Apr 2005 08:54:18 +0200

    Użytkownik "witek" napisał w wiadomości

    > Nie

    > chyba w brukowcu

    W gazecie co prawda nie widziałam, ale gdyby było napisane w porządnej a nie
    w brukowcu wcale bym się nie zdziwiła. Nie wiem jaki jest stan obecny, ale
    parę miesięcy temu osoby, które chciały uzyskać zasiłek rodzinny miały
    olbrzymi problem, ponieważ musiały dostarczyć zaświadczenie z US o wysokości
    dochodów. Osoby, które nie miały żadnego dochodu, więc nie składały pita,
    nie otrzymały takiego zaświadczenia. Odpowiedziano im, że trzeba było złożyć
    pit zerowy. Powstał dość istotny problem dla wielu rodzin .

    Pozdrawiam,
    ESka