  • 1. Data: 2002-05-10 07:23:47
    Temat: Składka zdrowotna?
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Zastanawia mnie co to za skladnik oplaty ZUSowskiej? Dlaczego jesli ktos
    pracuje na etacie i firma odprowadza skaldke ZUSowska i dodatkowo prowadzi DG
    musi placic tzw. skladke zdrowotna. Jakie w zwiazku z tym ma uprawnienia od
    placenia 2 skladek zdrowotnych.
    Z czego wynika obowiazek placenia tych 2 skladek?

    Waldemar

  • 2. Data: 2002-05-10 10:08:24
    Temat: Re: Składka zdrowotna?
    Od: k...@v...com.pl (Krzys)

> [...]
    DG
    > musi placic tzw. skladke zdrowotna. Jakie w zwiazku z tym ma uprawnienia

    Żadnych dodatkowych.

    > Z czego wynika obowiazek placenia tych 2 skladek?

    Z ustawy o powszechnym ubezpieczeniu zdrowotnym. (w art. 21 są szczegółowe
    sposoby ustalania podstawy)

    Pozdrawiam
    Krzysztof

  • 3. Data: 2002-05-10 10:16:44
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    Dzieki za wyjasnienia.

    --
    +-+-+-+- Waldemar - Nowy Sącz - online:24h -+-+-+-+
    VW T4/Transporter/ - Akwarysta - Malawi
    www.wwierdak.rtk.net.pl
    +-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+-+

  • 4. Data: 2002-05-11 06:00:48
    Od: Tobi <t...@p...onet.pl>

    Kurde! Popatrz no se Cycu, co Krzys tu se kurde na tej grupie
    pl.soc.prawo.podatki pisze (kurde):

> [...]

    Z tego co zwykle - z pazernosci :>

    --
    - Tobiasz 'Tobi' Szlęk ------------\ ---- aukcje w sieci -------\
    - www.rower.xcom.pl -Rower OnLine- / ------------ www.adico.pl -/

  • 5. Data: 2002-05-11 07:34:07
    Od: "WW" <w...@p...rtk.net.pl>

    netia.pl...
    :
    : >> Z czego wynika obowiazek placenia tych 2 skladek?
    :
    : Z tego co zwykle - z pazernosci :>

    Dzieki:))) Tak myslalem ze znow mnie ktos okrada. Jak nie US to ZUS.

  • 6. Data: 2002-05-12 20:51:19
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Fri, 10 May 2002 09:23:47 +0200), "WW"
    <w...@p...rtk.net.pl> był(a) napisał(a):

    >Zastanawia mnie co to za skladnik oplaty ZUSowskiej? Dlaczego jesli ktos
    >pracuje na etacie i firma odprowadza skaldke ZUSowska i dodatkowo prowadzi DG
    >musi placic tzw. skladke zdrowotna.

    Ano musi... To taki haracz na rzecz Legalnej Mafii Polskiej po to,
    żeby łaskawie potem lekarz powiedział ,,Panie, my tego nie leczymy, tu
    ma pan wizytówkę prywatnej poradni z Gliwic''...

    --
    Jego Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)