  • 1. Data: 2002-05-10 06:27:22
    Temat: ZUS ZA
    Od: "Lopesjus" <p...@p...pl>

    Data rozp. DG to 30.04.2002 - za ten dzień muszę zapłacić zdrowotne. W
    jakiej wysokości i czy można gotówką (formularz ZUS-u ma taką opcję).

    Czy na fakturach obowiązuje termin wystawienia czy tremin sprzedaży?

    Pozdr
    Pszemas

  • 2. Data: 2002-05-10 09:44:25
    Temat: Re: ZUS ZA
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Lopesjus" <p...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Pozdr
    > Pszemas
    >
    > Zdrowotne do zapłaty "kwota miesieczna : 30", za kwiecień= 100,11zł : 30
    opłaty ZUS muszą byc płacone z konta (może to byc konto załozone przez
    poczte, ale prowadząc firmę masz zapewne konto firmowe)
    Nie uściśliłeś jakie faktury masz na mysli (zakupu, sprzedaży, dla której
    strony obrotu)
    Iwona

  • 3. Data: 2002-05-10 14:17:47
    Od: "Baśka" <b...@p...pl>

    Użytkownik "Iwona" <i...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > strony obrotu)
    > Iwona
    > Jeśli płacisz tylko zdrowotne, to bez względu na dzień rozpoczęcia.dz.g.
    płacisz w pełnej wysokości.(tak twierdzą w moim oddziale ZUS) więc sie
    upewnij
    Baśka

  • 4. Data: 2002-05-10 15:25:50
    Od: "Iwona" <i...@o...pl>

    Użytkownik "Baśka" <b...@p...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Baśka
    > >

    > Takze polecam sprawdzić ponieważ moja informacja podana była na goraco po
    telefonie do ZUS, późniejszy telefon (inna pani) potwierdza informację
    Baski. Przepraszam za informację, która mogła wprowadzić Cię w błąd.
    Iwona

  • 5. Data: 2002-05-10 22:53:04
    Od: "jacek" <k...@p...onet.pl>

    nie wiedzialem o tym. jesli mozesz podac podstawe prawna, nie bede musial
    szukac w ustawie o ubezp. zdrowotnym
    dziekuje
    jacek