eGospodarka.plPodatkiGrupypl.soc.prawo.podatkiSkładka zdrowotna zaokrąglona w górę do pełnego zł - ile doliczyć ?? › Re: Składka zdrowotna zaokrąglona w górę do pełnego zł - ile doliczyć ??
  • Data: 2008-04-13 13:36:41
    Temat: Re: Składka zdrowotna zaokrąglona w górę do pełnego zł - ile doliczyć ??
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Krzysztof pisze:
    > Witam
    > Płaciłem składki ZUS w tym zdrowotne w zaokrągleniu do pełnego złotego w
    > górę

    Po co? Serio - po co to robiłeś???????

    > Czy może powinienem odliczyć wyższą kwotę czyli 168,78 ??
    > Wiem, że jest to drobna różnica, ale dla US nie ma drobnych różnic :-(

    Możesz odliczyć nie więcej niż 7,75% podstawy naliczania składek,
    liczone do dwóch miejsc po przecinku - bo takie są zasady naliczani tych
    składek. Fakt że nadpłaciłeś nie ma żadnego znaczenia.
    Byłeś hojny wobec NFZu - Twoja sprawa.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl