  • 1. Data: 2008-02-19 16:25:24
    Temat: Składki ZUS
    Od: "Oxy" <p...@p...onet.pl>

    Witam
    Mam pytanie.
    Otóż nie zapłaciłam składki do ZUS za październik i listopad 2007 r. Czy
    opłacając ją w lutym 2008 r.mogę odliczyć ją od podatku?
    Pozdrawiam
    Anxy

  • 2. Data: 2008-02-19 17:27:01
    Temat: Re: Składki ZUS
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 17:25:24 +0100, Oxy napisał(a):

    > Otó? nie zap?aci?am sk?adki do ZUS za paOEdziernik i listopad 2007 r. Czy
    > op?acaj?c j? w lutym 2008 r.moge odliczyae j? od podatku?

    Możesz od podatku za luty. Na takich samych zasadach jak te płacone w
    terminie. I oczywiście nie możesz odliczyć odsetek które być może
    zapłacisz.

  • 3. Data: 2008-02-19 19:13:02
    Temat: Re: Sk3adki ZUS
    Od: "Oxy" <p...@p...onet.pl>

    > Możesz od podatku za luty. Na takich samych zasadach jak te płacone w
    > terminie. I oczywiście nie możesz odliczyć odsetek które być może
    > zapłacisz.

    Dziękuję, tak myślałam, ale moje pytanie wzięło się z tąd, że gdzieś
    natknęłam się na:
    " Art 27b ust. 1 wymaga, by skladka byla oplacona w roku podatkowym i
    zgodnie
    z przepisami." I stąd moja wątpliwość.

    Pozdrawiam
    Anxy

  • 4. Data: 2008-02-21 09:18:02
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Tue, 19 Feb 2008 20:13:02 +0100, Oxy napisał(a):

    > Dzikuj, tak mylaam, ale moje pytanie wzio si z td, e gdzie
    > natknam si na:
    > " Art 27b ust. 1 wymaga, by skladka byla oplacona w roku podatkowym i
    > zgodnie
    > z przepisami." I std moja wtpliwo.

    A czy pojawiły się jakieś przepisy zwalniające z zapłaty zaległych
    składek? ;) Bo zdawało mi się, że przepisy każą takie składki nadal
    płacić.

  • 5. Data: 2008-02-21 14:29:25
    Od: "Oxy" <p...@p...onet.pl>

    [...]> A czy pojawiły się jakieś przepisy zwalniające z zapłaty zaległych
    > składek? ;) Bo zdawało mi się, że przepisy każą takie składki nadal
    > płacić.

    No tak, ale może zapłacić muszę a odliczyć nie mogę... Wcale bym się nie
    zdziwiła...