  • 1. Data: 2006-03-15 06:18:03
    Temat: Służebność zamieszkania części domu - uprawnia do zwrotu VA?
    Od: "Piotrek" <p...@a...krakow.pl_no_spam>

    Czy jeśli osoba X ma w akcie notarialnym zapisaną klauzulę że ma prawo do
    śmierci zamieszkować pokój z kuchnią w części domu (tzw.
    służebność)należącym do osoby Y to czy osoba X ma prawo do skorzystania z
    zwrotu VAT-u za materiały które kupiła do remontu?

  • 2. Data: 2006-03-15 07:46:03
    Od: <g...@n...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <p...@a...krakow.pl_no_spam> napisał w
    wiadomości news:dv8bg5$p2s$1@news.onet.pl...
> [...]
    > zwrotu VAT-u za materiały które kupiła do remontu?
    >
    > Moim zdaniem taki akt notarialny jest tytułem prawnym do lokalu, a wiec
    można starac się o zwrot VAT