  • 1. Data: 2004-10-18 08:19:21
    Temat: Spóźniona wpłata podatku
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Hej
    Niestety za miesiąc sierpień wszystkie podatki zapłciłem dopiero
    08.10.2004. Teraz dostałem pismo z US z dnia 11.10.2004 ze nie zapłaciłem
    9,2 z tytułu pit-4, i ze mam zaplacic oraz ze dodatkowo naliczaj mi 8,8 za
    to pismo. Co zrobić? Muszę zapłacić? W końcu jak tworzyli to pismo to juz
    wszystko było zapłacone! Co o tym myślicie?

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")

  • 2. Data: 2004-10-18 08:24:37
    Temat: Re: Spóźniona wpłata podatku
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org>

    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój> napisal(a):
> [...]
    > to pismo. Co zrobić? Muszę zapłacić? W końcu jak tworzyli to pismo to juz
    > wszystko było zapłacone! Co o tym myślicie?

    Dopłać koszta odsetek (jeśli tego nie zrobiłeś) i tę kasę za to pismo i
    tyle.
    --
    Samotnik
    "Mnie takie zabawy nie bardzo interesują. Nie gustuje w penisach,

  • 3. Data: 2004-10-18 08:59:22
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Dopłać koszta odsetek (jeśli tego nie zrobiłeś) i tę kasę za to pismo i
    > tyle.

    Jakie odsetki? Jeżeli to było słownie 9,20zl to by musiał sie spóźnić
    parę lat żeby zapłacić odsetki ;-)

    Jeżeli natomiast zapłacił zanim otrzymał pismo (US dostało potwierdzenie
    odbioru więc nie ma wątpliowści) to nie musi płacic kosztów upomnienia.
    Ale dobrze byłby zadzwonic do US do działu rozliczen (chyba to sie
    nazywa rachunkowośc podatkowa) i spytać czy dostali przelew i kiedy.
    Tak na wszelki wypadek.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 4. Data: 2004-10-18 09:58:45
    Temat: Re: Sp??niona wp?ata podatku
    Od: p...@a...pl (Pitus)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.?j> wrote:

    > 9,2 z tytu?u pit-4, i ze mam zaplacic oraz ze dodatkowo naliczaj mi 8,8 za
    > to pismo. Co zrobi?? Musz? zap?aci?? W ko?cu jak tworzyli to pismo to juz
    > wszystko by?o zap?acone! Co o tym my?licie?

    Tez tak mialem, zadzwonilem do US, powiedzieli, ze skoro zaplacilem zanim
    dostalem to pismo to nie musze placic za upomnienie.

    Swoja droga to szybko wysylaja takie pismo, za vat-7 nadano po 7 dniach
    od terminu.

    p.

  • 5. Data: 2004-10-18 12:39:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.ój>

    Użytkownik Pitus p...@a...pl ...

    > Tez tak mialem, zadzwonilem do US, powiedzieli, ze skoro zaplacilem zanim
    > dostalem to pismo to nie musze placic za upomnienie.

    dzięki

    --
    Pozdrawia... Budzik ; #GG: 565516
    "_")