    From: Maddy <m...@e...com.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spóźniona wpłata podatku
    Date: Mon, 18 Oct 2004 10:59:22 +0200

    Użytkownik Samotnik napisał:

    > Dopłać koszta odsetek (jeśli tego nie zrobiłeś) i tę kasę za to pismo i
    > tyle.

    Jakie odsetki? Jeżeli to było słownie 9,20zl to by musiał sie spóźnić
    parę lat żeby zapłacić odsetki ;-)

    Jeżeli natomiast zapłacił zanim otrzymał pismo (US dostało potwierdzenie
    odbioru więc nie ma wątpliowści) to nie musi płacic kosztów upomnienia.
    Ale dobrze byłby zadzwonic do US do działu rozliczen (chyba to sie
    nazywa rachunkowośc podatkowa) i spytać czy dostali przelew i kiedy.
    Tak na wszelki wypadek.

    Maddy

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl