  • Data: 2003-01-10 10:13:08
    Temat: Re: Sp. z o.o. a S.C.
    Od: t...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

    > raczej sporo,bo dojdzie jeszcze podatek od Twojego i żony
    > wynagrodzenia,no chyba że będziecie "bezrobotni".Dodatkowa biurokracja i

    No dobrze ale czy słusznie mysle:
    CHcemy na kupic dom, lokal na firme ( do prowadzenia dzialanoisci ) i ta
    nieruchomosc bedzie kosztowlala powiedzmy 500 000 PLN
    S.C.
    Zeby ja kupic musiałem zarobic 830 000 potem zaplacic 40 % zeby zostalo mi te
    500 000 PLN
    Sp z o.o.
    zaby ja kupic musiałem zarobic 680 000 potem zaplacic 27 % zeby zostalo mi te
    500 000 PLN

    Wniosek nasuwa sie jeden 150 000 zostaje w firmie ( 13% )

    Moze cos zle kalkuluje ?