  • 1. Data: 2008-02-19 17:56:39
    Temat: Re: Spadek a podatek dochodowy ?
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    I>onrad wrote:
    > Ojciec odziedziczyl mieszkanie i chcialby je teraz sprzedac czy bedzie
    > musial placic jakis extra podatek poza normalnym od sprzedazy
    > nieruchomosci ?

    "Normalny" w tym wypadku jest nienormalny. 19%, jesli mieszkanie sprzeda
    za 200 000 zlotych = 38 000 zlotych podatku :)

    Dlatego polecam jak najszybszy meldunek na pobyt staly w odziedziczonym
    lokalu i odczekanie 12 miesiecy z sprzedaza.

    PS Powyzsze jest prawda jesli nabyl mieszkanie po 01.01.2007

    Wwieslaw

  • 2. Data: 2008-02-19 17:57:11
    Od: Wwieslaw <u...@o...pl>

    Ahhh i lekturka do poczytania:

    http://dom.money.pl/wiadomosci/artykul/podatkowa;pul
    apka;przy;sprzedazy;mieszkania,97,0,216161.html#

  • 3. Data: 2008-02-19 19:52:57
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    Użytkownik "I>onrad" <o...@n...tv> napisał w wiadomości
    > Dzieki za link jak narazie nic niezrozumialem z tego urzedniczego belkotu.

    To lepiej daj sobie spokój z doradzaniem ojcu i wyślij go do kogoś kto
    rozumie choć tak podstawowe rzeczy.

  • 4. Data: 2008-02-19 20:02:33
    Od: "Cavallino" <k...@...pl>

    > Ty facet wypierdalaj z takimi teksatmi do swoich kolesi

    PLONK

  • 5. Data: 2008-02-19 20:04:25
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello I>onrad,

    Tuesday, February 19, 2008, 8:58:10 PM, you wrote:

    > Ty facet wypierdalaj z takimi teksatmi do swoich kolesi zadalem proste
    > pytanie i oczekuje prostej i kulturalnej odpowiedzi . Nie jestem prawnikiem
    > i za taka odzywke powinienies dostac w morde chamie.

    Ładnieś się przedstawił grupie, dzieciaku neostrady...

    > Zadalem pytanie na grupie znajacej zwyczaje bandy oszustow i zlodziei

    Myślę, że ty znasz je lepiej.

    > i oczekuje odpowiedzi.

    Nie sądzę, żebyś po tym wystąpieniu ją tu uzyskał.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl