  • Data: 2002-05-10 22:32:42
    Temat: Re: Spis Powszechny - jakie kary?
    Od: "inkoguto" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "WW" <w...@p...rtk.net.pl> napisał w wiadomości
    news:abhb79$8h1$1@news.onet.pl...
    > : Do mych drzwi zawitał już rachmistrz by się umówić. I nie był to buc ale
    > : robiący bardzo miłe wrażenie młody człowiek.
    >
    > Buc tez może być młody i zawsze robi dobre wrażenie:))

    A do mnie dziś przyszła sympatyczna młoda bezrobotna pani magister, która
    tym spisywaniem chce zarobić parę groszy.
    Żal mi się jej zrobiło

    Na pytanie , jaka kara za jej wywalenie stwierdziła, że grzywna wynosi 5000
    zł i, ze wielu majętnych nie chciało z nią gadać, woląc płacić te 5000.

    Ja nie mam skąd ukraść 5000, aby je wyrzucić i jeszcze szlajać się po
    sądach czy adwokatach.:-(

    Wszyscy nas inwigilują na każdym kroku. Toż to wiemy. Echelon ?

    Nie dysponuję organizacją zbrojną, która wymorduje 99% obywateli naszego
    kraju, bo mi się nie podobają.
    W pierwszej kolejności zatłukłbym ludziki z UKS. Za to , ze są takim
    ścierwem, które za parę groszy uprzykrza żywot swoim pobratymcom niczego
    pozytywnego nie wnosząc.
    Tam, gdzie powinni się wyżywać nie chodzą.

    Żyjemy w ciekawych czasach ? NIE!.
    Wojny totalnej dawno nie było, która wytrzebi 99% populacji, aby reszta
    mogła tworzyć "od podstaw"