    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo.podatki
    Subject: Re: Spółka bez spółki
    Date: Tue, 05 Jun 2012 16:59:35 +0200

    > Ale to nie jest tryb wojny.

    Jest. Szukasz tego, że ja się czepiam, a ja się nie czepiam, ja szukam.

    > To jest tryb przezornosci przed pretensjami o to że Ci
    > zarzucam iż to wymysły ;>

    No właśnie. Pretensje, wymysły i inne takie. PO co? Jak na razie się
    jedynie nie rozumiemy. Co nie znaczy, że ma być stan bycia przeciwnikiem.

    > Po prostu - sugeruję, ze nigdy i nigdzie nie dałem podstaw do
    > wyciagania takiej tezy jak piszesz z moich postów.

    Możliwe, ja na razie nie załapałem wielu rzeczy.

    > WOLNO bez spółki ponosic wspólne koszty, tyle że:
    > - jest to uciażliwe
    > - wymaga udokumentowania
    > - a i tak naraża na zarzuty co do kryterium podziału.

    No więc wspólne koszty raczej niewielkie... No reklama na początek, to
    może i owszem. Ale to można chyba podzielić wg klucza ,,jeden zamawia,
    pozostałym refakturuje 1/n, skoro są równoprawnymi partnerami''.

    > W przypadku przychodów jeszcze dochodzi pilnowanie, żeby zawsze
    > było jasne *kto* przyjał zlecenie. Zdzisiek może przyjać
    > zlecenie dla Ryska, rzecz jasna (z dodatkowym pytaniem,
    > czy nie powinni sobie wzajemnie faktur za to wystawiać,
    > skoro twierdza że NIE DZIALAJA RAZEM :>)

    No właśnie, tu nie łapię. Bo owszem, przyjmować będą różnie i
    skrupulatne rozliczanie, kto pierwszy usłyszał o kliencie albo wręcz
    Zenek zaczął, potem Rysiek dokończył i zamknął sprawę i skasował klienta
    jest za bardzo kosztowne.

    > I teraz Ty mi piszesz, że Z MOICH wypowiedzi wywnioskowałes
    > że NIE WOLNO.
    > Co ja mogę zrobić innego, niż zażadać podstaw?

    Podstawą jest mój uszkodzony mózg, wystarczy? Przyjmij założenie, że
    jestem debilem, kretynem/dowolne i po prostu pewnych rzeczy nie łapię. I
    o nic cię nie oskarżam ani nic ci nie sugeruję. Po prostu tak odbieram
    pewne rzeczy i naprostuj, jeżeli źle odbieram.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek