  • Data: 2006-04-26 23:03:39
    Temat: Re: Spółka cywilna?
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Apr 2006, Jacek Osiecki wrote:

    > Aha, jeszcze jedno pytanie.
    > Czy nie ma przeciwskazań, bym np. komórkę czy samochód odliczał sobie
    > normalnie w kosztach swojej działalności a przychody miał tylko i wyłącznie
    > ze spółki?

    To zależy do czego one służą. Przynajmniej formalnie :)

    > Patrzyłem na formularz PIT-5 i niby nie ma tam rozgraniczonych
    > tych przypadków (tylko wynajem/podnajem jest osobno)

    Ściślej: każde "źródło dochodu" rozlicza się osobno.
    Zajrzyj do art.10 ustawy o podatku dochodowym, tam jest lista.
    Tak, jak się ma udziały w kilku DG to straty z jednych można
    pokryć dochodami z innych...

    --
    pozdrowienia, Gotfryd
    (KPiR, VAT, memoriał, ZUS)